måndag 1 oktober 2012

Gymnastik...

..Är väldigt jobbigt men väldigt kul :) Min sambo är gammal gymnast så en gång i veckan blir det gymnastik träning med koncentration på kroppskontroll och kroppsstyrka.
Passet igår bestod av:

  • Hopprep (dubbelhopp, hoppa på ett ben osv) Koordinationsträning!
  • grodan, kolmasken och massa andra övningar som går ut på att typ krya längst golvet- sinnessjukt jobbigt
  • handgång- klarar det inte riktigt själv så Evelina fick gå och hålla benen
  • Armhävsvandring
  • ringstyrka- armhävningar och kipping
Vilken träningsvärk jag har idag..! Mage, skuldror och ställen jag normalt inte får träningsvärk, ser fram emot att förbättra mig i allt, tror det kommer hjälpa mig enormt mycket i crossfitten.

I helgen var det kiropraktorernas intro-fest, för de nya (och gamla) kiropraktorstuderande. Blev en lyckad kväll men blev mest att jag snackade med de jag redan kände.
Taco-kväll två dagar i rad, både lördag och söndag, tacos fungerar alltid :)

Nu på lördag är det dags för vår inflyttningsfest!!! Så glad för att både Emma och Therese kommer hit och är med! Temat för festen är E och jag ska vara en Egyptisk prinsessa. En som ska klä ut sig som mig också, det blir spännande och se hur det kommer se ut!




1 kommentar:

  1. Har du fått inspiration till julträningen om vi nu inte hinner få ihop ett pass innan dess? Och du, vi längtar efter vår Elskling vi med!

    SvaraRadera