torsdag 24 januari 2013

Examen färdig!

Så var känslan här igen, känslan att sätta punkt för en 8 veckors modul. Godkänd eller inte spelar ingen roll just nu, kan ändå inte påverka det mer och svaret är inte här förrän om 6veckor. Känslan är bara underbar, några veckor fritt från dåligt samvete för att man inte sitter och läser varenda lediga sekund. I mändags hade vi den skriftliga examen som alltid är den tuffa delen, idag var det spot-examen som går ut på att man ska känna igen vener, muskler, nerver och artärer på preparat och kolla på celler i mikroskåp.

Direkt efter avslutad exmen blev det en liten runda på stan med Eve för att köpa klänning för kvällen. Examens gåva har alla rätt till ;)

Nu träning, sen laga mat, ta på klänning, sminkning, ta emot gäster och sen FIRA!

På lördag ska jag och min barndoms bästis sätta oss på flyget mot JORDANIEN!! Inget land jag direkt funderat på innan och när man ser var det ligger på kartan börjar man tänka lite. Dock har jag bara hört bra och läst bra om landet. Min bleka hud skriker efter sol och mitt hjärta behöver sin dos av Vicky, längtar längtar längtar!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar